არქივის ფუნქციები
ა)დაწესებულების საქმიანობის პროცესში წარმოქმნილი დოკუმენტების მიღება;
ბ)მიღებული დოკუმენტების აღრიცხვა და დაცვის უზრუნველროფა;
გ)არქივის დოკუმენტების კომპიუტერულ ბაზაში შეტანა;
დ)არქივის დოკუმენტების გამოყენება-საარქივო ცნობების, ამონაწერებისა და პირების მომზადება;
ე)საარქივო დოკუმენტების წესრიგში მოყვანა, დამუშავება სა შესაბამის საარქივო დაწესებულებაში გადასაცემად მომზადება.
2. ამოცანების განხორციელების მიზნით არქივი ასრულებს შემდეგ ფუნქციებს:
ა)იღებს სტრუქტურული ერთეულებიდან საქმისწარმოებით დამთავრებულ დოკუმენტებს მოწესრიგებული სახით;
ბ)აღრიცხავს არქივში მიღებულ დოკუმენტებს და უზრუნველყოფს მათ დაცვას;
გ)წესრიგში მოჰყავს დოკუმენტები /ამუშავებს დოკუმენტებს /;
დ) ახორციელებს დოკუმენტების გაფორმებას, და საქმეთა ფორმირების სიწორის კონტროლს;
ე)ორგანიზაციას უწევს საქმეთა ნომენკლატურის შედგენა -შემუშავებას;
ვ)ახორციელებს დოკუმენტების გამოყენებას დაწესებულებასა და კეძო პირების შეკითხვებზე, პერიოდულად განიხილავს შემოსულ განცხადებებ